Gør det nemt for jer selv og jeres kunder

Jeres virksomhed kan bruge esignatur til at oprette og sende alle former for dokumenter til digital underskrivning hos kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Underskriveren får automatisk besked via e-mail og det samme gør I, når alle parter har underskrevet med NemID via mobil, tablet eller computer.

DER ER FORSKELLIGE LØSNINGER MED ESIGNATUR

KOM HURTIGT I GANG

Denne løsning er esignaturs plug 'n' play-løsning og er for jer, som ønsker at komme i gang med esignatur hurtigst muligt uden at skulle tilpasse løsningen til specifikke behov.

I skal selvfølgelig ikke betale for flere signeringer end nødvendigt, og derfor har vi lavet forskellige prispakker, som hver især indeholder forskellig antal signeringer.

MULIGHEDER MED STANDARDLØSNINGEN

esignaturs standardløsning kan anvendes via en downloadet desktop applikation på computeren, en online webservice eller en mail applikation. 

Uanset jeres behov har I med esignatur mulighed for at gøre signeringsprocessen mere effektiv for både jer selv og jeres kunder.

TILPASSET JERES BEHOV

Denne løsning er til jeres virksomhed, som har en stor signeringsvolumen, og som ønsker at effektivisere og automatisere jeres arbejdsgange med digitale underskrifter. 

esignatur er modulbaseret og kan derfor nemt integreres og tilpasse til jeres virksomheds behov. Hos esignatur har vi stor erfaring med virksomhedstilpassede løsninger og hjælper også gerne jeres virksomhed i gang med at digitaliseringen. 

MULIGHEDER MED EN INTEGRERET LØSNING

Via esignaturs API laves en integration til jeres virksomheds systemer, programmer, databaser eller lignende.

Tilgå og læs mere om vores API - klik her.

I kan selv lave denne integration, men har I brug for det, er vi i esignatur selvfølgelig klar til at hjælpe jer og dele vores erfaringer med jer. 

ESIGNATUR I JERES SYSTEM

Jeres virksomhed kan blive systempartner, hvis I udbyder et system/program, hvor en digitalisering af underskrifter vil være fordelagtigt for jeres brugere.

Med integrationen af esignatur i jeres system/program kan I således optimere jeres produkt og tilbyde en konkurrencedygtig service.

MULIGHEDER SOM SYSTEMPARTNER

Ingen kender jeres brugere bedre end jer. Derfor skal I selvfølgelig også være med til at definere, hvordan esignatur skal integreres i jeres system/program.

I bestemmer selv, hvordan brugergrænsefladen skal se ud, så den bliver optimal og brugervenlig for jeres brugere – og vi deler selvfølgelig gerne vores erfaringer og måden, I kan tilgå vores API. Læs mere - klik her.

KOM HURTIGT I GANG

Denne løsning er esignaturs plug 'n' play-løsning og er for jer, som ønsker at komme i gang med esignatur hurtigst muligt uden at skulle tilpasse løsningen til specifikke behov.

I skal selvfølgelig ikke betale for flere signeringer end nødvendigt, og derfor har vi lavet forskellige prispakker, som hver især indeholder forskellig antal signeringer.

MULIGHEDER MED STANDARDLØSNINGEN

esignaturs standardløsning kan anvendes via en downloadet desktop applikation på computeren, en online webservice eller en mail applikation. 

Uanset jeres behov har I med esignatur mulighed for at gøre signeringsprocessen mere effektiv for både jer selv og jeres kunder.

TILPASSET JERES BEHOV

Denne løsning er til jeres virksomhed, som har en stor signeringsvolumen, og som ønsker at effektivisere og automatisere jeres arbejdsgange med digitale underskrifter. 

esignatur er modulbaseret og kan derfor nemt integreres og tilpasse til jeres virksomheds behov. Hos esignatur har vi stor erfaring med virksomhedstilpassede løsninger og hjælper også gerne jeres virksomhed i gang med at digitaliseringen. 

MULIGHEDER MED EN INTEGRERET LØSNING

Via esignaturs API laves en integration til jeres virksomheds systemer, programmer, databaser eller lignende.

Tilgå og læs mere om vores API - klik her.

I kan selv lave denne integration, men har I brug for det, er vi i esignatur selvfølgelig klar til at hjælpe jer og dele vores erfaringer med jer. 

ESIGNATUR I JERES SYSTEM

Jeres virksomhed kan blive systempartner, hvis I udbyder et system/program, hvor en digitalisering af underskrifter vil være fordelagtigt for jeres brugere.

Med integrationen af esignatur i jeres system/program kan I således optimere jeres produkt og tilbyde en konkurrencedygtig service.

MULIGHEDER SOM SYSTEMPARTNER

Ingen kender jeres brugere bedre end jer. Derfor skal I selvfølgelig også være med til at definere, hvordan esignatur skal integreres i jeres system/program.

I bestemmer selv, hvordan brugergrænsefladen skal se ud, så den bliver optimal og brugervenlig for jeres brugere – og vi deler selvfølgelig gerne vores erfaringer og måden, I kan tilgå vores API. Læs mere - klik her.

KOM HURTIGT I GANG

Denne løsning er esignaturs plug 'n' play-løsning og er for jer, som ønsker at komme i gang med esignatur hurtigst muligt uden at skulle tilpasse løsningen til specifikke behov.

I skal selvfølgelig ikke betale for flere signeringer end nødvendigt, og derfor har vi lavet forskellige prispakker, som hver især indeholder forskellig antal signeringer.

MULIGHEDER MED STANDARDLØSNINGEN

esignaturs standardløsning kan anvendes via en downloadet desktop applikation på computeren, en online webservice eller en mail applikation. 

Uanset jeres behov har I med esignatur mulighed for at gøre signeringsprocessen mere effektiv for både jer selv og jeres kunder.

TILPASSET JERES BEHOV

Denne løsning er til jeres virksomhed, som har en stor signeringsvolumen, og som ønsker at effektivisere og automatisere jeres arbejdsgange med digitale underskrifter. 

esignatur er modulbaseret og kan derfor nemt integreres og tilpasse til jeres virksomheds behov. Hos esignatur har vi stor erfaring med virksomhedstilpassede løsninger og hjælper også gerne jeres virksomhed i gang med at digitaliseringen. 

MULIGHEDER MED EN INTEGRERET LØSNING

Via esignaturs API laves en integration til jeres virksomheds systemer, programmer, databaser eller lignende.

Tilgå og læs mere om vores API - klik her.

I kan selv lave denne integration, men har I brug for det, er vi i esignatur selvfølgelig klar til at hjælpe jer og dele vores erfaringer med jer. 

ESIGNATUR I JERES SYSTEM

Jeres virksomhed kan blive systempartner, hvis I udbyder et system/program, hvor en digitalisering af underskrifter vil være fordelagtigt for jeres brugere.

Med integrationen af esignatur i jeres system/program kan I således optimere jeres produkt og tilbyde en konkurrencedygtig service.

MULIGHEDER SOM SYSTEMPARTNER

Ingen kender jeres brugere bedre end jer. Derfor skal I selvfølgelig også være med til at definere, hvordan esignatur skal integreres i jeres system/program.

I bestemmer selv, hvordan brugergrænsefladen skal se ud, så den bliver optimal og brugervenlig for jeres brugere – og vi deler selvfølgelig gerne vores erfaringer og måden, I kan tilgå vores API. Læs mere - klik her.

KOM HURTIGT I GANG

Denne løsning er esignaturs plug 'n' play-løsning og er for jer, som ønsker at komme i gang med esignatur hurtigst muligt uden at skulle tilpasse løsningen til specifikke behov.

I skal selvfølgelig ikke betale for flere signeringer end nødvendigt, og derfor har vi lavet forskellige prispakker, som hver især indeholder forskellig antal signeringer.

MULIGHEDER MED STANDARDLØSNINGEN

esignaturs standardløsning kan anvendes via en downloadet desktop applikation på computeren, en online webservice eller en mail applikation. 

Uanset jeres behov har I med esignatur mulighed for at gøre signeringsprocessen mere effektiv for både jer selv og jeres kunder.

TILPASSET JERES BEHOV

Denne løsning er til jeres virksomhed, som har en stor signeringsvolumen, og som ønsker at effektivisere og automatisere jeres arbejdsgange med digitale underskrifter. 

esignatur er modulbaseret og kan derfor nemt integreres og tilpasse til jeres virksomheds behov. Hos esignatur har vi stor erfaring med virksomhedstilpassede løsninger og hjælper også gerne jeres virksomhed i gang med at digitaliseringen. 

MULIGHEDER MED EN INTEGRERET LØSNING

Via esignaturs API laves en integration til jeres virksomheds systemer, programmer, databaser eller lignende.

Tilgå og læs mere om vores API - klik her.

I kan selv lave denne integration, men har I brug for det, er vi i esignatur selvfølgelig klar til at hjælpe jer og dele vores erfaringer med jer. 

ESIGNATUR I JERES SYSTEM

Jeres virksomhed kan blive systempartner, hvis I udbyder et system/program, hvor en digitalisering af underskrifter vil være fordelagtigt for jeres brugere.

Med integrationen af esignatur i jeres system/program kan I således optimere jeres produkt og tilbyde en konkurrencedygtig service.

MULIGHEDER SOM SYSTEMPARTNER

Ingen kender jeres brugere bedre end jer. Derfor skal I selvfølgelig også være med til at definere, hvordan esignatur skal integreres i jeres system/program.

I bestemmer selv, hvordan brugergrænsefladen skal se ud, så den bliver optimal og brugervenlig for jeres brugere – og vi deler selvfølgelig gerne vores erfaringer og måden, I kan tilgå vores API. Læs mere - klik her.

Ring til os på 43 58 40 58, alle hverdage 9-16

KOM I GANG PÅ 5 MINUTTER

I kan komme i gang med at bruge esignatur i dag, fra vores online portal eller ved gratis at downloade en Desktop Applikation til computeren.

 

Der er ingen begrænsning på antallet af brugere, der kan anvende esignatur i jeres virksomhed.

 

HVAD ER ET DIGITALT UNDERSKREVET DOKUMENT

Et dokument med en digital underskrift, kan sidestilles med et fysisk underskrevet dokument, og kan til enhver tid valideres af en uafhængig tredjepart.

 

Klik her og se et digitalt underskrevet dokument.

 

Vil du vide mere?

Læs mere om esignatur og teknikken bag digital signering i esignaturs blog.