En løsning til ethvert behov

Vi tilbyder forskellige løsninger til forskellige behov bl.a. digitale underskriftsløsninger, KYC-løsninger inkl. indhentning af legitimation, krypteret forsendelser af alle typer filer og muligheden for selv at lave en digital formular som kan udfyldes og underskrives digitalt. Fælles for disse løsninger er ubegrænset adgang og naturligvis nedenstående fordele

esignatur by Scrive – Business

Inkluderer nu også

Verificering med eID, såsom MitID, NemID, Norsk og svensk BankID, Onfido, Swisscom og flere
Adgang til avanceret (AES) og kvalificeret elektronisk signatur (QES)
Plugins og integrationer (microsoft, salesforce og meget mere)
Branding
Offboarding (Onedrive, Sharepoint og meget mere)

til kun 240 kr pr bruger om måneden!


esignatur applikationen gør det muligt for jeres virksomhed at oprette, sende og modtage alle former for dokumenter digitalt til underskrivning hos kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.
I forlængelse af at oprette en ordre til underskrift kan man yderligere opsætte reminders, specifik rækkefølge for underskrivere, indhente supplerende oplysninger m.m.
Når alle parter har vedlagt en underskrift, modtager underskriveren og alle parter involveret automatisk besked via e-mail.
Hurtigt, nemt & sikkert.

Undgå print, scan, papir og porto.
Eliminer ressourcekrævende manuelle/administrative opgaver.
Skærp virksomhedens sikkerhed ift. personfølsomme data.
Bevar et fuldt digitalt overblik af alle dokumenter.
Indhent relevant information og digitale underskrifter i én effektiv og sikker proces.
Underskriv via computer, tablet og smartphone.
Sikker distribuering af data m.m.

Integration

Da esignatur er modulbaseret, kan det nemt og sikkert integreres i jeres virksomhed og tilpasses specifikke behov. Via esignaturs API laves en integration til jeres virksomheds systemer, programmer, databaser m.m.

Tilgå og læs mere om vores API – klik her

Den integrerede løsning giver jer mulighed for at optimere jeres produkt og tilbyder kunderne konkurrencedygtig service. Men vi er opmærksomme på, at ingen kender jeres kunder bedre end jer. Derfor tilbyder vi også muligheden for, at I selv kan udarbejde integrationen.

Men har I behov for hjælp, sidder vi hos esignatur naturligvis klar til både at assistere og dele vores erfaringer med jer. Har I yderligere spørgsmål, er I meget velkomne til at booke et gratis og uforpligtende møde.

Systempartner

Da vi hos esignatur har mange års erfaring med tilpassede løsninger til virksomheder, har I naturligvis mulighed for selv at definere, hvordan esignatur skal integreres i jeres system.

Mulighederne som systempartner inkluderer bl.a. alle aspekter af brugergrænsefladen, som I selv kan justere efter egne behov, for at opnå det mest effektive og brugervenlige resultat for jeres kunder.

Tilgå og læs mere om vores API – klik her

Har I behov for hjælp, sidder vi hos esignatur naturligvis klar til både at assistere og dele vores erfaringer med jer. Har I yderligere spørgsmål, er I meget velkommen til at booke et gratis og uforpligtende møde.